همشهری آنلاین: زیدان از این که در دیدار نهایی رقابت‌های جام جهانی 2006 از زمین اخراج شد خوشحال است چرا که به گفته خودش نمی توانسته جریمه نشدن به خاطر انجام این کار را تحمل کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، زیدان در دیدار نهایی رقابت‌های جام جهانی 2006 پس از این که با سر به سینه مارکو ماتراتزی کوبید از سوی داور با کارت قرمز مواجه شد و زمین را ترک کرد. فرانسه در آن دیدار در نهایت در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد.

زیدان در گفتگو با مجله "فرانس فوتبال" اظهار داشت: "اخراج من از زمین بسیار اتفاق خوبی بود. خیلی خوب شد که جان لوئیجی بوفون، دروازه بان ایتالیا،  داور را از خطای من آگاه ساخت چرا که کاری که از من سر زد، پسندیده نبود. نمی دانم اگر فرانسه با حضور من قهرمان رقابت‌های جام جهانی می شد چطور می‌توانستم با وجدانم کنار بیایم."

زین‌الدین زیدان که به فراسنه کمک کرد تا قهرمان رقابت‌های جام جهانی 1998 شود، در خصوص ضربه دست تیه‌ری آنری مقابل جمهوری ایرلند که موجب صعود تیم کشورش به رقابت‌های جام جهانی شد، واکنش‌ها را بیش از حد افراطی دانست.

وی گفت: "خیلی از مردمی که از بیرون فوتبال را دنبال می کنند، به شما در زمان کسب جام عشق می‌ورزند اما زمانی که اوضاع مساعد نیست به شما پشت می کنند. البته من اطمینان دارم آنری از کاری که انجام داده راضی نیست. "

کد خبر 97993

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز